HLAVNÍ CÍL PODNIKÁNÍ JE PŘINÁŠET PENÍZE KAŽDÝ DEN

Pokud jdete z pozice např. korporátní zaměstnankyně a nikdy jste neprodávala, neposkytovala službu nebo nebyla přímo hodnocena za výkon, pak pravděpodobně vaše hlavní náplň práce byla „vypadat zaměstnaně“.

Nemyslím to zle, jen pravd je taková, že jste pravděpodobně byla hodnocená za množství reportů, emailů, zvednutých telefonů, uspořádaných složek na počítači atd.

V podnikání vám za tohle nikdo nezaplatí. Musíte vydělávat peníze. A vaší nejdůležitější primární dovedností bude, se co nejdříve naučit, co peníze vydělává a co ne. Které aktivity je třeba upřednostnit a které ideálně delegovat na někoho jiného.

Všechny aktivity se dají rozdělit na několik kategorií:

1) Aktivity, které vytváření peníze:

Tohle jsou nejdůležitější aktivity a měla byste na nich trávit co nejvíce času. 

  • produkty
  • služby
  •  MML doporučování atd …

2) Aktivity, které přímo podporují vydělávání peněz:

  • marketing, PR
  • inzerce
  • eshopy
  • tvorba prodejní stránek atd …

3) Aktivity, které nepřímo podporují prodej: 

  • tvorba článků, vidí, podcastů 
  • poskytování rozhovorů
  • tvorbu postů na sociálních médiích
  • obsahy ZDARMA – různé produkty „ke stažení ZDARMA“ např. ta email
  • vyhodnocování kampaní a statistik atd ….

4) Aktivity, které přímo nepodporují prodej, ale musí se dělat: 

  • účetnictví
  • výkazy, reporty
  • přiznání atd….

Vaším hlavním úkolem bude, naučte se rozlišovat, jak trávíte čas a které aktivity je třeba upřednostnit, které odsunout a které delegovat.

Hezký den!

Andrea Růžičková

Tagy:
Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *