Pokud jdete z pozice např. korporátní zaměstnankyně a nikdy jste neprodávala, neposkytovala službu nebo nebyla přímo hodnocena za výkon, pak pravděpodobně vaše hlavní náplň práce byla „vypadat zaměstnaně“.
Nemyslím to zle, jen pravd je taková, že jste pravděpodobně byla hodnocená za množství reportů, emailů, zvednutých telefonů, uspořádaných složek na počítači atd.
V podnikání vám za tohle nikdo nezaplatí. Musíte vydělávat peníze. A vaší nejdůležitější primární dovedností bude, se co nejdříve naučit, co peníze vydělává a co ne. Které aktivity je třeba upřednostnit a které ideálně delegovat na někoho jiného.
Tohle jsou nejdůležitější aktivity a měla byste na nich trávit co nejvíce času.
Vaším hlavním úkolem bude, naučte se rozlišovat, jak trávíte čas a které aktivity je třeba upřednostnit, které odsunout a které delegovat.
Hezký den!
Andrea Růžičková