FÁZE 3 - RŮST
MARKETING, PR & REKLAMA - magická slova této fáze.
V této fázi začínáte být vidět a rostete do všech světových stran. Je potřeba se nejen zaměřit na nové zákazníky, ale nezapomenout na stávající zákazníky. Rozšiřovat a vylepšovat stávající nabídku a služby.
Orientovat se především na oslovování potencionálních zákazníků a využívat stávajících zákaznických kontaktů.
Učit byste se měla pravidelně spouštět marketingové kampaně na podporu prodeje produktů, služeb, pro budování značky a zíkávání potenciálních kontaktů.
V této fázi se také vyplácí sázet na partnerství a spojení s dalšími firmami, se kterými souzníte a můžete sdílet společného zákazníka (zásada je navzájem "nekanibalizovat") , či pro své produkty nabídnout formou tzv. affiliatte marketingu.

Na co se tedy v této fázi primárně zaměřit?
- na cíle a jasný plán na každý rok
- na marketing, reklamu, PR
- organizace sebe a své práce
- vylepšování nabídky a produktů či služeb
- tvorbu kampaní (online, offline)
- aktivity na sociálních médiích
- budování či rozšiřování týmu
- delegování
- spolupráci, vytváření partnerství
- affiliate marketing
- eliminovat produkty, služby či aktivity, které přinášejí minimum a věnovat se těm, které se vyplatí
